instagram takipçi satın al, instagram takipçi kasma, instagram takipçi hilesi şifresiz, instagram takipçi arttırma


  1. Ana Sayfa
  2. Sosyal Medya

Tiktok Gerçek Takipçi Artırma Yöntemleri

Tiktok Gerçek Takipçi Artırma Yöntemleri
0

Aşağıda, TikTok takipçilerinizi artırmanıza yardımcı olabilecek ipuçlarını sizlere aktaracağız. İşte Tiktok gerçek takipçi artırma yöntemleri;

Bu İçerikte Okuyacaklarınız :

Hedef Kitlenizi Doğru Şekilde Belirleyin

Bu platformdaki takipçi sayısını gerçekten artırmak istiyorsanız, her nişin farklı olduğunu bilmelisiniz. TikTok’ta her yaş grubu kendi yolunda etkileşim kuruyor.

Tüm yaş gruplarına ve nişlere hitap eden geniş bir içerik yelpazesi olduğunu bilmelisiniz, bu nedenle temelde herkese yer var. Ancak herkesi tatmin edemezsiniz ve hedef kitlenizi tanımak ve onların benzersiz ihtiyaçlarını karşılayan videolar oluşturmak çok önemli hale gelir.

Hedef kitlenizin sevdiği içerik türünü düşünün. 13-25 yaş arası bir kitleyi hedeflemek istiyorsanız, muhtemelen daha ilgi çekici, eğlenceli videolar oluşturmalısınız. 35 yaşın üzerindeki yetişkinleri hedefliyorsanız, takipçilerinizi eğiten ve onlara değerli tavsiyeler sunan daha “özel” içerik oluşturmaya odaklanın.

Trendin Gücünden Yararlanın

TikTok üzerindeki etkinizi en üst düzeye çıkarmak, piyasadaki mevcut eğilimleri dikkate alarak en iyi şekilde yapılabilir. Tıpkı Instagram, Twitter veya LinkedIn gibi, TikTok da en popüler konuları sergilemek için hashtag’ler kullanır.

Takipçileriniz trend olan bir şarkıyı seviyorsa, markanızı sergileyen benzersiz bir video oluşturmak için bu şarkıyı kullanabilirsiniz. Bir trende kolayca atlayabilir ve dönüşünüzü ekleyerek eğlenceli ve ilgi çekici bir teklif yaratabilirsiniz.

Trendlerin farkında olmak şart olsa da, trendlerinizi de yaratmaya çalışmalısınız. Yaratıcılığınızı şirketinizi rakiplerinizden ayırmak için kullanın ve kesinlikle hayranlarınızın saygısını ve takdirini kazanacaksınız.

Tiktok

En Yoğun Zamanlarda Yayınlayın

2021’de takipçileri artırmak ve TikTok varlığınızı yepyeni bir seviyeye taşımak için kullanabileceğiniz bir başka olağanüstü TikTok stratejisi, tam olarak kitleniz çevrimiçi olduğunda yayınlamaktır.

Bir Pro hesabı kullanarak ve analitiğe bakarak, potansiyel müşterilerinizin bu platformda ne zaman daha aktif olduğunu keşfedeceksiniz. Bu sosyal ağın tüm istatistikleri, evrensel saat bölgesinde görüntülediğini unutmayın. Bu, hedef kitlenizi saat diliminizde daha aktif olduklarında hedeflemenizi sağlamak için saat dilimi dönüşümünü yapmanızın size düştüğü anlamına gelir.

Burada yapabileceğiniz başka bir şey, diğer sosyal medya platformlarından sahip olduğunuz istatistikleri kullanmaktır. Hedef kitlenizin yayınlarınıza 16:00 ile 19:00 arasında yanıt verdiğinden eminseniz, videolarınızı bu zaman aralığında yükleyin ve farklı zaman aralıklarıyla bölünmüş test için yalnızca birkaç video bırakın.

Videolarınızı Diğer Sosyal Medya Hesaplarında Çapraz Tanıtın

TikTok, evrende yüzen bağımsız bir ağ değildir. Tam bir dijital pazarlama ve video stratejisi, YouTube, Twitter, Instagram, Facebook ve hatta Reddit veya Pinterest gibi diğer tüm sosyal medya platformlarını içerir.

TikTok ile ilgili harika olan şey, videoları diğer platformlarda paylaşmanızı çok kolaylaştırmasıdır. Diğer platformlarda zaten güçlü bir takipçiniz varsa, bu, videolarınızı bu ağlarda paylaşarak onlara TikTok profiliniz hakkında bilgi verebileceğiniz anlamına gelir.

Bir TikTok videosu yayınladıktan sonra , otomatik olarak telefonunuza kaydedilir. Bu videoyu Instagram, Facebook, Twitter veya diğer herhangi bir sosyal medya platformunda paylaşabilir ve takipçilerinize sizi TikTok’ta da bulabileceklerini bildirebilirsiniz. İlgi çekici bir Instagram Hikayesi oluşturmak için TikTok videonuzu kullanın veya içeriğinizi tanıtmak için etkileyicilere de dönebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Yorum Yap