1. Ana Sayfa
  2. Arşiv

IGTV Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

IGTV Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
0

Daha popüler olarak IGTV olarak bilinen Instagram TV, Instagram’da uzun biçimli videoyu paylaşmaya yönelik bir özelliktir. Instagram, Feed videoları için süreyi 60 saniye ile sınırlandırırken, bu özellik web’den 60 dakikaya kadar (veya mobilden yüklerseniz 15 dakikaya kadar) video yüklemenize olanak tanır. Bu, video aracılığıyla ilgi çekici ve ilgi çekici hikayeler anlatmanız için size çok daha iyi bir fırsat verir.

Bu İçerikte Okuyacaklarınız :

İşletmeniz İçin Neden IGTV Kullanmalısınız?

Video, markaların ve pazarlamacıların tüketicilerin ilgisini çekmesi için güçlü bir araç haline geldi. IGTV, ilgi çekici video hikayeleriyle işletmenizi tanıtmada çok önemli bir rol oynayabilir.

Aslında 10 kişiden 6’sı çevrimiçi videoları televizyon üzerinden izlemeyi tercih ediyor. Tüketicilerin % 72’si videolar aracılığıyla bir ürün veya hizmet hakkında bilgi edinmeyi tercih ediyor. Dolayısıyla, tüketicilerin % 54’ünün daha fazla video içeriği görmek istemesi şaşırtıcı değil. IGTV’nin yeni ve güçlü bir video paylaşım aracı olmasıyla, hiç şüphesiz Instagram pazarlama stratejinizin bir parçası olmalıdır.

IGTV nedir

Instagram TV Stratejiniz İçin 5 Fikir

IGTV’yi hemen denemek isteyebilirsiniz, ancak atlamadan önce yerinde uygun bir plan oluşturun. Instagram TV stratejinizden en iyi şekilde yararlandığınızdan emin olmak için, önce yayınlamanız gereken içerik türü hakkında bir fikir edinmeniz önemlidir. . Bir strateji oluşturmak, zamanınızı ve enerjinizi nereye odaklayacağınız konusunda size bir yön duygusu verecektir. IGTV stratejinize ekleyebileceğiniz birkaç fikir;

Bir Video Dizisi Oluşturun

IGTV’nin en popüler kullanımlarından biri, belirli bir konu veya tema üzerine bir dizi epizodik video yayınlamaktır. Bu, içerik stratejinizle daha derinlemesine gitmenize ve gönderi programınızla tutarlılık sağlamanıza olanak tanır. Ayrıca, kitlenizin daha fazlası için geri gelmesini sağlamanın harika bir yoludur.

Derinlemesine Eğitimler Sağlayın

Ürün eğitimlerini sağlamanın videodan daha iyi bir yolu var mı? IGTV bunu mümkün kılar. IGTV, daha uzun videolar yüklemenize izin verdiği için, hedef kitlenize ürününüzü nasıl kullanacaklarını gösteren videoları kolayca paylaşabilirsiniz.

İzleyicilerinizi Perde Arkasına Götürün

IGTV videoları ile izleyicilerinize perde arkasında neler olup bittiğine dair bir göz atın. Onlara ürünlerinizin yapımında nelerin işe yaradığını, çalışanlarınızın nerede ve nasıl çalıştığını, hatalar çekerek ve daha fazlasını gösterin. Bu, şeffaflığı korumanın ve müşterilerinizle güven oluşturmanın harika bir yoludur.

Bir Olay Yayınlayın

Bir seminer veya kongre gibi önemli bir etkinliğe ev sahipliği yapıyorsanız, Instagram TV, sanal katılım sağlamanın harika bir yoludur. Etkinliği IGTV üzerinden yayınlamayı düşünün ve fiziksel olarak katılamayanların katılımını sağlayın.

İlgi Çekici Röportajlar Yayınlayın

Röportajlar ayrıca IGTV stratejinize mükemmel bir katkı sağlar. Sektörünüzle ilgili etkili kişileri davet edin ve onların ilgi çekici paylaşmalarını veya izleyicilerinizden gelen acil soruları yanıtlamalarını sağlayın.

İlginizi Çekebilir

Yorum Yap