İlginizi Çekebilir
  1. Ana Sayfa
  2. Girişim
  3. Küçük İşletme Sahipleri İçin Değerli Pazarlama İpuçları

Küçük İşletme Sahipleri İçin Değerli Pazarlama İpuçları

featured

Küçük bir işletme sahibi olarak, küçük bir ekibe sahip olduğunuz için muhtemelen daha fazla sorumluluğunuz ve yönetmeniz gereken şeyler vardır. Çoğu zaman, pazarlama arka plana düşer ve bu da markanıza zarar verir.

Anlaşılır bir şekilde, küçük işletmeler bazen bir pazarlama ekibi veya özel pazarlama personeli işe alma konusunda kendilerini şımartacak fonlara sahip değildir. Kendinizi bu konumda bulursanız endişelenmeyin; markanızın online imajına hızlı bir başlangıç yapmak için yapabileceğiniz çok şey var. Küçük işletmeniz için basit bir pazarlama stratejisi tasarlamanıza yardımcı olması için aşağıdaki pazarlama İpuçlarına göz atın.

Markanızı Tanımlayın

Markanızı tanımlamak sadece şirket adını belirtmek değildir. Öncelikle neden iş yaptığınızı ve ana hedefinizin ne olduğunu belirlemelisiniz. Müşterilere işletmenizin nasıl ortaya çıktığını ve misyonunu anlatacak bir marka hikayesi oluşturun.

Pazarlama İpuçları

Ton, tipografi ve renkler markanızı tanımlamada çok önemlidir. Pazarlama materyallerinizde kullanılmak üzere markanızı tanımlayan birkaç sıfatın bir listesini oluşturun. Benzer sıfatlar kullanarak markanızda tutarlılık yaratırsınız. Tutarlılığı da geliştirmek için pazarlama materyallerinizde her yerde kullanılacak bir yazı tipi seçin. Logonuz var mı? Öyleyse, markalaşma çabalarınızda renkleri olabildiğince sık kullanın. Henüz bir logonuz yoksa endişelenmeyin, hayallerinizin logosunu oluşturmanıza yardımcı olabilecek çok sayıda tasarımcı vardır.

Marka Farkındalığı Yaratın

Markanızı tanımladıktan sonraki adım, kendinizi oraya koymaktır! Markanızın farkında olan her kişi potansiyel bir yeni müşteridir, bu yüzden emin olun ve en iyi adımınızı atın. Marka bilincini artırmak için sonsuz yaratıcı yöntem vardır ve bu da genellikle birkaç deneme yanılma turuna yol açar. Markanız için neyin işe yaradığını bulun!

İstediğiniz kitle ile bağlantı kurmanın önde gelen yollarından biri olan işletmeniz için sosyal medya hesapları oluşturabilirsiniz. Facebook, hedef kitlenizi reklamlarla hedeflemek için derinlemesine bir yol sunar. Aslında, ilgi alanlarına göre reklamlarınızı görüntülemek istediğiniz kişi türlerini seçebilirsiniz. Markanız küçük bir topluluğa dayanıyorsa, bunu kendi yararınıza kullanın! İnsanlar dahil olmayı ve yeni yerel işletmeleri desteklemeyi severler. Yerel marketinize bir broşür asın ve markanızın akıllarında kalması için “Bizi Facebook’ta takip edin” ifadesini eklediğinizden emin olun.

Bir Web Sitesi Oluşturun

Online ürün satmayı planlamıyor olsanız bile, bir web sitenizin olması çok önemlidir. Potansiyel bir müşteri yeni bir işletme bulduğunda, sosyal medyayı ve web sitesini arayarak bu işletmeye çapraz referans vereceklerdir. Bir işletme web sitesi, hedef kitlenize meşruiyeti aktarmanın harika ve kolay bir yoludur.  Herkesin avucunun içinde Google olduğu için bu, günümüz dünyasında özellikle önemlidir.  WordPress, bir web sitesi oluşturmak için mükemmel ve kullanımı kolay bir araçtır. WordPress, tasarım sürecini kolaylaştırmaya yardımcı olmak için temalar ve önceden hazırlanmış düzenler sunar.

Yorum Yap

Yorum Yap