1. Ana Sayfa
  2. Seo

Web Sitenize Kaliteli Trafik Çekecek Pinterest SEO İpuçları

Web Sitenize Kaliteli Trafik Çekecek Pinterest SEO İpuçları
0

Pinterest, güçlü bir pazarlama aracıdır ve Pinterest SEO için optimize etmek, doğru hedef kitleyi, yani sattığınız her şeyi satın almaya hazır ziyaretçileri çekmenize yardımcı olacaktır. Aşağıdaki Pinterest SEO ipuçları size tüm bunları ve daha fazlasını öğretecek, böylece Pinterest’i güçlü pazarlama aracı olarak kullanabilirsiniz.

Bu İçerikte Okuyacaklarınız :

Kendinizi Başarıya Hazırlayın

Halihazırda bir işletme hesabınız ve doğrulanmış bir siteniz varsa, 2. İpucuna geçebilirsiniz. değilse? Pinterest’in sunduğu her şeyden yararlanmak istiyorsanız, bu iki şey mutlak bir zorunluluktur.

  1. Adım: Bir işletme Pinterest hesabı oluşturun

Bir işletme Pinterest hesabı tamamen ücretsizdir ve kullanıcı davranışına ilişkin değerli bilgiler elde edebilmeniz için Pinterest analizlerine erişmenizi sağlar. Ayrıca, aşağıda hakkında her şeyi öğreneceğiniz Zengin Pinleri ve diğer Pinterest özelliklerini kullanmanızı sağlar. Şimdilik, bir işletme hesabının bulunduğu yerde olduğunu söylediğimizde bize güvenin.

İşletme hesabınızı kurmak kolay ve ücretsizdir. Sadece bu talimatları izleyin ve gitmeye hazırsınız. Zaten kişisel bir hesap mı kullanıyorsunuz? Sorun değil. Pinterest ayrıca kişisel hesabınızı bir işletme hesabına nasıl dönüştüreceğiniz konusunda adım adım talimatlar sağlar.

  1. Adım: İşletmenizin web sitesini Pinterest’te sahiplenin

Bir sonraki adım, işletmenizi Pinterest’te talep etmektir. Bu, Pinterest’in temsil ettiğini iddia ettiğiniz işletmenin aslında size ait olduğunu resmi olarak bilmesini sağlar. Bu adım, belirli bir alana sahip olduğunuzu doğrulamaktan oluşur ve web sitenize bir kod bağlantısı eklemenizi gerektirir.

Her şey çok basit. Pinterest’te web siteniz için hak talebinde bulunmak için bu talimatları uygulamanız yeterlidir; bir işletme hesabıyla birlikte gelen tüm avantajlara erişebilirsiniz.

  1. Adım: Şirket açıklamanızı yazın

Ne yaptığınızı ve müşterilerinize kattığınız değeri açıklamak için 500 karakteriniz var, o yüzden bu alana değer verin! İlham almak için sizinkine benzer markaların profillerine göz atın ve Rolex’in burada yaptığı gibi, özünüzü gerçekten yakalayan bir şeyler yazın.

Kaliteli, Etkileşime Değer İçerik Oluşturun ve Sabitleyin

İster Pinterest’te, ister web sitenizde veya başka bir platformda olsun, SEO ile ilgili herhangi bir tartışma kaliteli içerikle başlamalıdır. Etrafında basitçe bir yol yok.

Gerçek şu ki, arama motoru algoritmaları insanların ne görmek istediğini bulma konusunda gerçekten akıllı hale geldi. Bu yüzden artık bir web sitesini bir sürü işe yaramaz, kötü yazılmış içeriğe sahip, mümkün olduğunca çok anahtar kelimeye dağılmış ve sıralamayı umarak paketleyemezsiniz. Bir zaman makinesi yapıp 1995’e geri dönerseniz bu işe yarayabilir, ancak bugün gerçek değeri olan bir şey üretmeniz gerekiyor.

Aynı şey Pinterest için de geçerli. Sağlam içerikle başlamıyorsanız, çok uzağa gidemezsiniz çünkü insanlar pinlerinizi meşgul etmeyecektir. Başka bir deyişle, yorum yapmayacak, paylaşmayacak veya kaydetmeyecekler. Ve kesinlikle sizi takip etmekten ilham almayacaklar! En önemlisi, Pinterest’in algoritması sıkıcı içerik ürettiğinizi bilecek, bu nedenle ulaşmaya çalıştığınız kitleyi organik olarak çekmeniz zor veya imkansız olacaktır.

Pinterest SEO

Kullanıcıların Görmek İstedikleri Hakkında Bir Fikir Edinmek İçin Rehberli Aramayı Kullanın

Resmi anahtar kelime araştırmasına dalmadan önce, Pinterest hesabınıza giriş yaparak ve arama çubuğuna işletmenizle ilgili arama terimlerini girerek Pinterest kullanıcılarının ne aradığını anlayabilirsiniz.

Örneğin, özel yatak takımları satan bir çevrimiçi mağazanız olduğunu varsayalım. Bu pazarda güzel bir küçük nişiniz var ve Pinterest kullanıcılarının ilgili ürünler açısından ne aradıklarını anlamak istiyorsunuz. Pinterest arama çubuğuna “çarşaf” girerek başlayabilirsiniz ve tıpkı Google’da olduğu gibi, aramanızı diğer kullanıcıların girdilerine göre doldurmaya başlayacaktır.

Açılan arama terimleri size arama hacimleri hakkında nicel veriler vermeyecektir – sonraki adımın konusu budur! Bunun yerine, bu adımı fikir üretme aşaması olarak düşünün. Oradaki tüm olasılıkları keşfetmek için bir fırsat. Ne de olsa, “çarşaf estetiği” anahtar kelimesini kendi başınıza keşfetmeyi düşünür müydünüz? Muhtemelen değil! Ancak görünüşe göre pek çok Pinterest kullanıcısı onu arıyor, bu yüzden artık daha derine inebilir ve ilgili ifadeleri bulabilirsiniz.

Pinterest ile ilgili güzel bir şey, kullanıcıların içeriklerini bir temayı paylaşan “panolar” halinde düzenlemesiyle çok iyi yapılandırılmış olmasıdır. Bu aramaların derinliklerine inin, rakip panoları keşfedin ve hayal gücünüzde nelerin ortaya çıktığını görün. Yeni fikirler bulun ve bunlar üzerinde arama yapın. Popüler konulara benziyorlarsa, bu yeni kelimelerin etrafında içerik oluşturabilir ve satın almaya hazır kullanıcıları hedefleyebilirsiniz.

Anahtar Kelime Araştırması

Şimdi, rehberli aramadan öğrendiklerinizi almanın ve Google’ın bu konuda ne söyleyeceğini görmenin zamanı geldi. Konunuzla ilgili anahtar kelimeleri ve kelime öbeklerini bulmak için Google’ın ücretsiz anahtar kelime planlama aracına erişebilirsiniz. Ayrıca hangi ifadelerin daha yüksek arama hacmine ve daha düşük rekabete sahip olduğunu da görebileceksiniz. Google Trends ayrıca yararlı bir anahtar kelime planlama aracıdır ve bütçeniz varsa daha da fazla veri elde etmek için Mangools veya Ahrefs gibi ücretli araçlara göz atabilirsiniz.

Bu, özellikle Pinterest aramalarının değil, bir bütün olarak Google aramalarının bir analizi olsa da, birkaç nedenden dolayı değerli bilgilerdir. İlk olarak, Google’ın arama verileri çok büyük ve Pinterest kullanıcılarının aradığı şeyle mükemmel bir şekilde örtüşmese bile, yine de size pazarın görmek istediği şey hakkında güçlü bir fikir verecektir. İkincisi, Google aramaları Pinterest’e trafik sağlar, bu nedenle mükemmel içerik sağlarsanız bir miktar harici trafik çekebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Yorum Yap